• Zielona Góra, ul. Osadnicza 6
  • +48 68 458 39 97
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Koszty wysyłki w sklepie Winiarz.pl

Zamówienia w e-sklepie realizowane są na bieżąco wedle kolejności złożonych i opłaconych zamówień. W przypadku braku kosztów przesyłki,po złożeniu zamówienia prosimy o niedokonywanie przelewu do momentu wyceny indywidualnej dostawy. W przypadku, gdy koszty wysyłki nie będą Państwu odpowiadać, można mailowo zrezygnować z zamówienia.

W naszym e-sklepie akceptowaną formą płatności jest przedpłata na konto za złożone zamówienie lub płatność "za pobraniem" u dostawcy.

Podstawową forma wysyłki zamówień dokonanych w e-sklepie jest dostawa do sklepu przy ulicy Osadniczej 6 w Zielonej Górze, koszt dostawy do sklepu 1,23 PLN.

Klient ma możliwość wyboru innej formy wysyłki na wskazany przez niego adres na terenie kraju w cenie:

1. Paczka do 0,5 kg Pocztą Polską- 12,50 PLN brutto  (przedpłata)

2. Paczka do 0,5 kg Pocztą Polską - 16,50 PLN brutto (pobranie)

3. Paczka48 do 5 kg Pocztą Polską- 16,50 PLN brutto (przedpłata)

4. Paczka48 do 5 kg Pocztą Polską - 20,50 PLN brutto ( pobranie)

5. Kurier do 30 kg (standardowy wymiar)- 20 PLN brutto (przedpłata)

6. Kurier do 30 kg (standardowy wymiar)- 30 PLN brutto ( pobranie)

7. Przesyłki ponadgabarytowe lub paletowe- wycena indywidualna

8.Towar ze szkła wysyłamy na życzenie Klienta przesyłką kurierską do 30 kg - 30 PLN (przedpłata)

Towar z informacją "brak wagi lub towar ponadgabarytowy" koszty dostawy wycena indywidualna.

Informujemy, że nasz sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak lub niewłasciwe dostarczenie przesyłek. Prosimy w obecności listonosza lub kuriera sprawdzić stan przesyłki. W przypadku zastrzeżeń, w obecności dostawcy spisać protokół reklamacyjny. Można zrobić zdjęcia, jako dodatkowy dowód. Tylko w ten sposób można dociekać uznania szkody powstałej podczas niewłasciwego transportu.

Wszelkie zastrzeżenia prosimy nam zgłaszać, będziemy interweniować, tak aby jakość usług transpotowych była jak najwyższa.

Informujemy, iż jednocześnie trwa sprzedaż towaru w sklepie stacjonarnym. Istnieje możliwość zmiany stanów magazynowych lub wyprzedania towaru przed aktualizacją w e-sklepie. Poinformujemy o tym fakcie drogą mailową lub zadzwonimy, w celu podania terminu dostawy brakującego produktu lub zaproponujemy alternatywę.